Informatie

 

Stap 1

Deze heeft u reeds gezet, door onze website te bezoeken.

 


Stap 2

U berekent op onze website uw ruimte en/of u vraagt een offerte aan.
Óf u vraagt of wij u even gratis terug willen bellen voor persoonlijk advies of informatie. U vult hiervoor uw naam en nummer in en u klikt op de button "Bel mij terug".



Stap 3

Naar aanleiding van onze offerte en ons advies beslist u welke ruimte u wilt huren.
Uiteraard kunt u ook eerst vrijblijvend een rondleiding krijgen door ons pand. Graag maken wij met u een afspraak hiervoor.



Stap 4

Wij maken samen met u een afspraak om het huurcontract op te maken
Denkt u hierbij aan het meenemen van:

  • Een geldig legitimatiebewijs
  • Een (kopie van een) recent bankafschrift ter verificatie van uw adres en bankgegevens.
  • Huurbedrag, de kosten van uw persoonlijke cilinder slot (€15,-) en de borgsom van  de toegangssleutels van ons pand (€ 35,-). U kun bij ons pinnen.
  • Voor bedrijven: een uittreksel van de KvK en uw BTW-nr.

Stap 5

Na ondertekening van de huurovereenkomst, ontvangt u van ons een electronische sleutel voor toegang tot ons pand en een persoonlijk cilinderslot voor toegang tot de gehuurde opslagbox. U bent de enige die de sleutel(s) heeft van het cilinderslot, dat uw eigendom is.

Daarna heeft u 7 dagen per week van 06.00 uur 's morgens tot 23.00 uur 's avonds  toegang tot uw eigen opslagbox.
Tijdens uw bezoek aan ons pand kunt u gratis gebruik maken van onze interne transportmiddelen en kunt u bij ons genieten van een heerlijke kop koffie.



Particulieren betalen
geen BTW!